Klacht: zonder brieven te hebben ontvangen wordt er loonbeslag gelegd in opdracht van het CJIB

op 08 augustus 2017 over CJIB in de categorie Incassobureaus

Van het CJIB heb ik geen brieven ontvangen m.b.t. het niet verzekerd zijn van mijn brommer. Wel wordt er via een deurwaarder beslag gelegd op mijn loon. Ook van deze deurwaarder heb ik geen post ontvangen. Als ik bij het CJIB of de deurwaarder hierover klaag wordt mijn klacht niet serieus genomen en wordt ik afgewimpeld. Zij maken geen fouten dus moet ik wel degene zijn die ze maak. Ook bij de rechtswinkel wordt gezegd dat vechten tegen het CJIB al bij voorbaat kansloos is.
Diverse loon beslagen hebben mij al meer dan € 4500 gekost en het einde lijkt nog niet in zicht.

Ik ben tevreden als het probleem opgelost is en dat ik probleemloos door kan gaan met mijn leven. Ik dien deze klacht in namens mijn (stief)zoon omdat het zijn probleem is maar het mij als ouder ook raakt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CJIB over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CJIB in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CJIB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CJIB

Heeft op 09 augustus 2017 om 14:07 geantwoord

Heeft op 25 augustus 2017 om 20:55 geantwoord

ik ben tevreden met het feit dat mijn / onze klacht aandacht heeft gekregen maar het is nog te vroeg om een antwoord te geven over de oplossing, maar het ziet er veelbelovend uit.

Alle klachten die gemeld zijn door R. van der Linden