Klacht: Zomerseprijzen /code invoeren

op 29 juli 2016 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat en hoe ik ook probeer , mijn code kan ik nergens invullen . Zou echt leuk zijn om eens iets te winnen na zo”n 40 jaar Libelle abonnee te zijn .

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de actie gaat verlopen zoals ik kan verwachten : gewoon zomerseprijzen.nl bereiken en daar mijn unieke code invullen . en dan natuurlijk ook eens iets winnen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Mansvelders,

Wat vervelend dat uw code niet werkt. Welke foutmelding krijgt u te zien? Wij ontvangen graag uw code op webcare.nl@sanoma.com. Wij gaan dit dan voor u nakijken en komen via de mail hier zo snel mogelijk bij u op terug. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door marjo mansvelders