Klacht: zomaar rekening met herinnerings melding

op 22 juli 2012 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1. Plotsklaps een boekje in de bus; ongevraagd; geen contact geweest met Reader’s Digest(RD)
2. E-mail ‘spam’ ontvangen
3. per e-mail gevraagd dit te stoppen. Helaas blijft komen.
3. een paar weken later een herinnerings brief om abonnements gelden te betalen voor een bepaalde datum
4. blijkbaar zomaar ineens hebben we een abonnement voor een jaar

Dit kan en mag niet waar zijn

Gewenste Oplossing:

Dat RD hier onmiddelijk mee stopt en geeft voor een bedrijf geen pas zich op deze manier te presenteren. Ik vind deze gang van zaken ongehoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Readers Digest Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Readers Digest Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door amoo