Klacht: Zomaar geannuleerde afspraak.

op 27 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er was een afspraak gemaakt voor donderdag 27 juli tussen 0830 en 1700. Deze afspraak is uit het niets geannuleerd en ze hebben mij niet gemaild dat dat was gebeurd.
Daarna contact met dynalogic opgenomen en daar hebben ze mij 15 minuten aan de lijn gehouden waarvan zeker 5 minuten in de wacht voor 45 cent per minuut(!). Uiteindelijk nieuwe afspraak moeten maken voor de zaterdag waardoor ik weer lekker een dagdeel thuis kan gaan zitten wachten

Bij het ophalen van de telefoon zouden ze overigens ook tussen 08:30 en 13:00 komen maar kwamen pas 14:30.

Compensatie voor de telefoonkosten en voor het vrij moeten nemen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:10 geantwoord

Geachte heer van der Vlugt,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Thom 123