Klacht: Zomaar geannuleerde afspraak.

op 27 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er was een afspraak gemaakt voor donderdag 27 juli tussen 0830 en 1700. Deze afspraak is uit het niets geannuleerd en ze hebben mij niet gemaild dat dat was gebeurd.
Daarna contact met dynalogic opgenomen en daar hebben ze mij 15 minuten aan de lijn gehouden waarvan zeker 5 minuten in de wacht voor 45 cent per minuut(!). Uiteindelijk nieuwe afspraak moeten maken voor de zaterdag waardoor ik weer lekker een dagdeel thuis kan gaan zitten wachten

Bij het ophalen van de telefoon zouden ze overigens ook tussen 08:30 en 13:00 komen maar kwamen pas 14:30.

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor de telefoonkosten en voor het vrij moeten nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van der Vlugt,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Thom 123