Klacht: Zomaar afgesloten zonder vooraankondiging

op 02 mei 2016 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Hallo,

Vorige week dinsdag ben ik zomaar afgesloten van mijn energie, zonder voor aankondiging en zonder een brief dat er geen energieleverancier bekend was. Ik heb de heren verzocht om me een uitstel te geven van enkele dagen zodat het dan wel rond was, echter kon dit niet en hebben ze me direct afgesloten? Terwijl ik geen brief belletje of wat dan ook heb gehad! Ze beloofde mij dat ik binnen een week weer aangesloten zou worden als ik een leverancier had? Afgelopen maandag was alles al in orde, ik bellen.. blijkt? De betaling van de afsluit kosten moesten eerst binnen zijn en daarna kon het nog 10 werkdagen duren! Schandalig in mijn ogen! Er werd mij niet gemeld dat ik de betaling over moest maken maar dat ik deze moest pinnen! Anders had ik de betaling direct gedaan en niet pas deze week!

Eerlijk gezegd vind ik de service dramatisch.. en zijn er diverse beloftes gemaakt die niet waar zijn…

Heraansluiting deze week, er is nu een leverancier en de kosten zijn betaald! Spoedbetaling aan enexis is vandaag gedaan

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Enexis over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Enexis

Heeft op 02 mei 2016 om 13:36 geantwoord

Geachte heer Lahpor,

U hebt met mij gesproken over de afsluitprocedure. U bent inmiddels heraangesloten. Per e-mail heb ik ons gesprek bevestigd.

Indien u nog vragen en/of opmerkingen hebt kunt u mij telefonisch of per e-mail bereiken.

Webcare Enexis
Dave

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtenexis