Klacht: Zomaar afgesloten

op 11 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben net zomaar afgesloten geweest door een systeemfout. Helpdesk was helemaal niet meewerkend. Wat een slechte service! Je wordt spontaan afgesloten, ze geven dat N.B. toe dat er een systeemfout is geweest en na 1 week vertellen ze dat je een openstaande rekening hebt, die ik niet heb. Mevrouw, ik heb geen openstaande rekeningen, heb het niet! Gewoon niet, nada, nopes, none! Sorry Tele2 dat ik jullie moet teleurstellen, maar heb geen openstaande rekeningen bij jullie.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn telefoon weer aangesloten wordt, met de nummer die ik had!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hamedmalek