Klacht: Zogenaamde Exclusive Villa op Park Oostduinkerke aan Zee

op 29 mei 2017 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Wij hadden om extra comfort te hebben tijdens ons verblijf een exclusive Villa geboekt bij vakantiepark Oostduinkerke. Helaas bestaat dit in Oostduinkerke uit zeer gedateerde huisjes vol gebreken. Bij het melden van de gebreken waarvan 1 van de gebreken een gebroken(!) (weer vastgeplakt met tape kinderbedje was, wat direct direct vervangen zou worden. Niet dus daar kwam pas iemand op dag 2 voor… Na wederom naar de receptie te gaan met de overige klachten en het niet direct vervangen van het bedje werd ik door Facilitair Manager Anja zeer onbeschoft te woord gestaan. Ze kwam al aanlopen en zei: Jaaaaaaaaaa wat is er. Ze stond absoluut niet open voor de problemen vond dat het aan mijn “standaarden” zou liggen en dat dit toch echt een exclusief huisje is. Tja en alle gebreken ja nou ja dat was dan zo… (vervolgens zijn een aantal dingen wel opgelost) Maar ik gaf ook bij haar aan een deel van het geld terug te willen, omdat het belachelijk is dit soort bedragen voor een gedateerd vervallen huisje te vragen waar van alles kapot is, de wc en badkamer non stop naar riolering ruikt, de ramen niet goed sluiten en sommige dingen ook gewoon onveilig zijn voor kleine kinderen. Ze was zeer onbeschoft kon het niet oplossen en ik moest maandag maar terug komen. Wij verbleven hier vanaf vrijdag en gezien haar houding en manier van praten had ik daar niet zoveel behoefte meer aan tijdens onze vakantie.

Als wij een deel van ons geld terug krijgen en niet in tegoed bonnen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 30 mei 2017 om 11:15 geantwoord

Heeft op 30 mei 2017 om 11:39 geantwoord

Geen tegoedbon ik ga niet meer naar 1 van hun parken ook niet naar Centerparcs. Ik wil het in geld terug niet in bonnen

Alle klachten die gemeld zijn door klachtkim