Klacht: Zogenaamde diefstal gehandicapte

op 23 december 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

23-12-2017
Ik ben 68 jaar en heb een dwarslaesie thorecaal 5 compleet, dwz dat ik gedwongen en in een rolstoel te rijden. elke week kopen mijn vrouw en ik voor o’n 90 euro aan boodschappen bij de Jumbo te Oudshoorn. Hedenmiddag vraagt mijn vrouw mij om alvast de winkel in te gaan want ze moest nog even naar de drogist.Ik neem 2 stukjes kaas en steek en opzichtig in mijn binnenzak. Ik zie de manager (Leopold of Ferdinand) staan, rij naar ‘m toe en vertel wat ik had gedaan en dat mijn vrouw zo zou komen. “”Ik was al gewaarschuwd, u hebt dat willen stelen” Ik vertel nogmaals mijn verhaal en het feit, dat ik naar hem ben gereden in plaats van hij naar mij. Waarom ik dat anders doen..?. Er ontstond een oploopje en de klanten begrepen de beschuldigingen aan mijn adres van uw manager evenmin. Hij beleef volhouden en ook dat ik nog meer in mijn (binnen)zak had, maar dat bleken dus gewoon mijn handschoenen te zijn! Hij vertelde me toen dat ik een karretje had moeten nemen en kwam daar vervolgend mee aanzetten moet gebruiken om je rolstoel vooruit te drukken..(sic!)nzetten! De mensen in de winkel werden ook steeds kwader op uw manager en zeiden dat ik het zou moeten melden (zij zouden dat ook doen). Hij had het anders moeten aanpakken bijv. “vindt u het erg als we even op uw vrouw wachten” of “mag ik straks met u meelopen naar de kassa?”. Ik voelde mee nu beledigd en ben maar naar AH gegaan. Naar Jumbo kan ik niet meer naar toe vind ik zelf

Helaas, ik kom niet meer!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pantext3