Klacht: Zogenaamd gratis een maand meespelen bij de Lotto

op 23 december 2012 over Lotto in de categorie Loterijen

Net zoals|Nadia werd ik ook gebeld en gevraagd of ik een maand lang, gratis lotto wou proberen. Ook ik heb wel 10 keer gevraagd of het echt gratis was en het antwoord was inderdaad ja. Ik heb precies hetzelfde doorgevraagd, waarom mijn bankrekeningnummer als het toch gratis is. Ik keeg hetzelfde antwoord. “Als u wint dan kunnen we dat geld storten”, leek ook mij logisch dus ook ik gaf mijn bankrekeningnummer. Op 20 december zie ik vervolgens dat er 40 euro wordt afgeschreven zonder mijn toestemming. Ik kon nl. gratis meespelen t/m 29 dec. 2012. Wilde ik stoppen moest ik voor die tijd de Lotto daarvan op de hoogte brengen. En dat was ik zeker van plan!! Ook ik heb contact met mijn bank opgenomen en kreeg helaas hetzelfde antwoord. Zij kunnen geen Lotto terugboeken maar ook niet blokkeren.

Ik heb pissig contact gezocht met Lotto en zij gaven aan dat ik dit geld niet meer terug ga zien. Terwijl ik tot en met de 28e december de tijd had om op te zeggen heeft men op 20 december de inleg voor de volgende 4 weken gewoon van mijn rekening gejat!!! Ik heb alles per direct stop laten zetten maar krijg nergens een bevestiging van. Dus ik vrees het al.. aangezien er veel klachten zijn dat mensen er al half jaar mee bezig zijn terwijl de incasso in de tussentijd doorloopt en niet terug kan worden gevraagd.

Ook ik werk me, zoals heel veel mensen, een slag in de rondte om alles te kunnen blijven betalen in deze dure tijden. Vervolgens wordt je voorgelogen door de Lotto en sta ik op de 20e in de winkel om te betalen met mijn pinpas, heb ik geen saldo meer. Kwam net 40 euro tekort. Lotto, bedankt..
Ik hoop inderdaad dat IEDEREEN die dit is overkomen hiervan melding maakt. Het is te triest voor woorden dat zo’n instantie over de rug van de hard werkende Nederlander rijk probeert te worden. Schandalig.

Groeten, Simone

Een directe bevestiging van Lotto dat alles wordt stopgezet en 40 euro terugstorten op mijn rekening.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 27 december 2012 om 10:56 geantwoord

Deze klacht was al eerder met speler afgehandeld. De overeenkomst, die op tape is opgenomen, is geheel volgens de voorwaarden vastgelegd. Speler speelt een maand gratis en de eerste incassodatum was bij de speler bekend.Tape is ter controle aan speler aangeboden.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lotto beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dadanisi