Mijn Klacht:
DHL heeft zogenaamd een pakket afgeleverd op het juiste adres. Dit is echter niet zo want niks of niemand weet van een pakket af. Als je DHL belt ‘ja het is in de brievenbus gedaan’. Een schoenendoos past niet in de brievenbus 😉 Ook de buren weten van niks. Zo te lezen gebeurt dit wel heel erg vaak.
Gewenste Oplossing:
Mijn geld direct terug

