Klacht: zoekfunctie personen en fotos is nu praktisch verdwenen

op 10 september 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Personen waarvan ik zeker weet dat ze op schoolbank te vinden waren zijn nu onvindbaar sinds Sanoma de site overgenomen heeft.
Ook de geavanceerde zoekfunctie is weg.
Ook lastig: als je een gevonden foto opent en het blijkt de verkeerde te zijn, kom je door een bladzijde terug te gaan in het browserscherm weer bij de eerste foto van de zoekopdracht . Als dit zo blijft ben ik van plan mijn lidmaatschap op te zeggen

Als de verdwenen zoekfuncties weer terugkomen. Als alles weer hersteld wordt
en teruggebracht naar de oorspronkelijke situatie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:01 geantwoord

Beste meneer Brinkman,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij begrijpen uw feedback. Wij lopen nog steeds tegen een aantal technische mankementen aan waardoor de website nog niet naar behoren werkt en niet op het niveau is dat wij graag zouden aanbieden.Er is op dit moment geen mogelijkheid om te filteren of te sorteren in de zoekresultaten, alles word aan een stuk door weergegeven. Wij doen ons best om dit probleem z.s.m. te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door gerardusmajella