Klacht: zo gaat men om met vaste klanten

op 17 maart 2020 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

de smartcard decoder heeft kuren en soms geen beeld, monteur geeft aan is een erg oud kastje, hebt waarschijnlijk een nieuwe nodig,
nu ben ik pas klant sinds 2004 en meld me met de vraag voor een nieuw kastje het antwoord is dan : dat kan maar kost 139 euro of 70 euro incl verzenden en je MOET dan een jaar abonnement nemen.
Dus NIET wat fijn dat u terecht aangeeft dat het kastje kapot kan zijn en u als vaste maandbetaler die niet snel overstapt….. een vaste klant die geven wij alle service en we sturen u gewoon een nieuwe toe
De persoon aan de andere kant had beter een nieuw 2 jarig abonnement kunnen verkopen dat was in mijn beleving voor mij goed koper en dan had ik alles nieuw gehad

als iemand die echt de verantwoording heeft al daar eens contact met me opneemt en oprecht durft te zeggen dat dit eigenlijk diefstal is.

Dit doet me erg denken aan de telefoon perikelen van de zoon van `Joep v hek
misschien moet ik hem vragen die ook maar eens te twitteren over CD

en wel raar dat dit niet te zien is op hun '' eigen klachten forum ''

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 19 maart 2020 om 14:20 geantwoord

Bedankt voor je bericht.

Allereerst vervelend om te horen dat je ontvanger, die u al tijden had, nu kuren begon te geven. In dat geval is een nieuwe vaak inderdaad aan de orde.

Voorzover ik nu kan zien is er een bestelling geplaatst waarbij (inderdaad) het abonnement met 12 maanden werd verlengd, maar u een korting van €80,- ontving op de ontvanger (die reeds is verzonden).

Apparatuur zit niet inbegrepen in de abonnementen, dat samen met dat de garantie op de vorige al ruimschoots verlopen is heeft ons tot het aanbod geleid. De apparatuur bij een nieuw abonnement bijvoorbeeld is in bruikleen gedurende de periode.

De waardering voor u als lange klant staat buiten kijf, dat informeert ook het aanbod wat we doen.

We horen graag meer van u.

Damien
Canal Digitaal

Heeft op 19 maart 2020 om 17:39 geantwoord

uw medewerker had me moeten wijzen op de verschillende abonnementen bij de riant versie waren de kosten 11.66 per maand, bij de rijk versie 16,62 dit alles bij een 2 jarig abb NU krijg ik ALS GEWAARDEERDE vaste klant 22,95 per maand + de 80 euro is 29,62 per maand voor 1 jaar das een groot verschil en die andere kan ik na 2 jaar uw apparatuur terug sturen en waarschijnlijk bij een nieuw abb krijg ik weer de nieuwste versie . Kan me nog herinneren dat we gestart zijn met de schotel voor nog geen 7 euro in de maand en u verhoogt het telkens weer, krijg toch het idee dat we als melk koe worden gebruikt ,

hoor graag van u

gr marc

Alle klachten die gemeld zijn door ditisdeklacht