Klacht: Zmodo HD camerasystemen werken niet naar behoren

op 11 mei 2016 over Epine in de categorie Internetshops - Foto- en videocamera's

Eind 2015 heb ik bij Epine 2 sets Zmodo 8HD systemen gekocht met de garantie dat het prima systemen waren. Thuis bij de installatie begonnen gelijk al de problemen. Twee NVR’s in een netwerk is blijkbaar lastig voor Zmodo. Nadat we ene paar dagen heen en weer bellen en mailen met de Epine helpdesk het systeem aan de praat hebben blijkt dat het opnemen na een paar dagen spontaan stopt. Er staat ingesteld dat wanneer de harddisk vol is deze overschreven moet worden.
Enige weken geleden wederom met de technische dienst gebeld, wederom alles gereset en het werkt weer voor een paar dagen. Deze week stopt het systeem weer met opnemen. De helpdesk gebeld. Er werd me te verstaan gegeven dat ik 40 euro moet dokken om met de technische dienst te praten. Van de zotte als ik een systeem van 2200 euro nog steeds niet werkend heb zoals het hoort.

Ik verwacht van Epine dat ze deze systemen terugnemen en goedwerkende systemen leveren. Een oplossing hebben ze sinds eind vorig jaar niet kunnen geven.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Epine over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Epine in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Epine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Epine

Heeft op 08 juni 2016 om 16:55 geantwoord

Geachte heer Raven,

Onze technische dienst heeft op afstand al verschillende malen de instellingen op afstand voor u gecorrigeerd. Wanneer u de mogelijkheid heeft zien we u graag in onze winkel waar wij samen met u de instellingen en systemen kunnen doorlopen. Wij horen graag van u wanneer dit schikt zodat we de technische dienst voor u kunnen reserveren.

Epine

Alle klachten die gemeld zijn door JohnRav