Klacht: Zjubi zet praktijken HotelGoldCard voort. Aangifte wegens verduistering

op 01 april 2013 over Hotel Gold Card in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zjubi heeft Hotelgoldcard Nederland overgenomen. Meerdere malen aangetekend (!) mijn lidmaatschap van die kaart opgezegd destijds. Toch in 2012 onterecht kosten afgeschreven en krijg nu ongevraagd nieuwe Zjubikaart met factuur toegestuurd. Hoeveel aangetekende brieven zijn nodig bij dit soort bedrijven? De Zjubi klantenservicelijn (15 cpm) liet me in de wacht hangen….. In alle redelijkheid: de maat is nu vol en ik zal aangifte tegen het bedrijf doen als het afgeschreven bedrag niet wordt teruggestort (wacht al een jaar). De firma heb ik hiervan per email op de hoogte gesteld.

Gewenste Oplossing:

Terugstorten van het in 2012 onterecht afgeschreven bedrag (zie klacht)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Gold Card

Alle klachten die gemeld zijn door RHS