Klacht: Zitten duidelijk niet te wachten op de deals van hun app of website

Dennis1991 op 03 september 2021 over Kwalitaria in de categorie Cafés en Restaurants

Als je een bestelling doet en je zegt dat je een deal hebt kijken ze je chagrijnig aan, ze zitten er duidelijk niet op te wachten.. ook staat er bijv aangegeven bij de deal kipsate menu dat je er 3 stokken bij krijgt maar die manlegde die 3e stok weg en deed er 2 in. Op die manier schiet je niks op met die deal normaal. 12€ nu €8 zo van rot op met je deal we geven je gewoon minder. Als je daar komt probleren ze je ook standaard drinken en saus aan te smeren ze hebben goed eten maar wat een waardeloos personeel! Echt niet oke

Laat ze normaal doen, zonder de klant kan die tent dicht.. en lach eens een keer ipv dat chagrijnige gedoe.. ik kan er niks aan doen dat je verbitterd bent omdat je op je 50e nog steeds in een snackbar staat. Doe gewoon chill

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwalitaria

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwalitaria nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis1991