Klacht: Zitplaatsen

op 24 april 2016 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Op zaterdag 23 april ben ik samen met mijn vriend naar de musical Grease geweest in het Amsterdam Rai theater. Wij hadden plekken achterin de zaal, toen we eenmaal zaten hadden we door dat een kinderzitje wel handig was. Toen de zaal vol gestroomd was en de musical begon konden wij het podium zelfs met een kinderzitje maar amper zien. De gehele achterste rijen hadden hier last van waardoor iedereen stond of op de rugleuningen of armleuningen moest gaan zitten om ook maar iets te kunnen zien. Zelfs mensen van 1.90 meter. Wij hebben hier bijna 40,- voor betaald en moesten vervolgens meer dan 2 uur gaan staan, dat is niet waar wij voor betaald hebben.

Ik zal pas tevreden zijn als ik een reactie van stage entertainment krijg met een oplossing hiervoor

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stage Entertainment Nederland in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stage Entertainment Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stage Entertainment Nederland

Heeft op 25 april 2016 om 11:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Myrthelaura