Klacht: Zit aan een abonnement vast wat ik niet wil

op 21 augustus 2017 over puzzel4U in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 18 mei 2017 overleed mijn moeder nogal plotseling, voor of na het overlijden ben ik gebeld door Puzzel4u, door de drukte en het verdriet wat een overlijden van een dierbare met zich meebrengt heb ik op 30 juni een brief van Puzzel4u gekregen waar in stond dat als ik het abonnement niet wilde ik dit voor 18 juli moest laten weten. Doordat ik alleen voor sta wat betreft het opruimen van mijn moeders huis en allle zaken regelen ben ik deze hele brief vergeten. Nadat alles zo’n beetje geregeld is ben ik met mijn gezin op vakantie gegaan. Nu teruggekomen van vakantie vindt ik de brief. Dus gelijk opgebeld, de telefoniste zei dat ik te laat ben en dat ik voor een jaar vastzit aan dit abonnement. Ik vind het magazine niet leuk en ben er zo’n beetje ingestonken op een voor mij zwak moment. Tegen de telefoniste zei ik dat ik niet €20,- per maand ga betalen voor iets wat ik niet leuk vind. Ze zei dat is dan jammer u heeft er zelf in toegestemd, ik werd hier nogal boos om en zei ook, ze zei u gaat nogal te keer, ik zei u kan er ook wat van en dan zo doen tegen een klant, ze zei daar gaan we weer, wat een onbeschoft mens hoe ze mij te woord stond. Echt het stoom komt uit mijn oren. Ze zei nou ik kan er een half jaar abonnement van maken en meer kan ik niet voor u doen, ik wens u nog wel sterkte met het verlies van uw moeder. Vreselijk dat er niet een beetje begrip is en natuurlijk heb ik ja gezegd op het abonnement waar een bandopname van gemaakt wordt, die ik natuurlijk van haar terug mocht horen. Ik kon toen niet voorzien dat mijn moeder overleed en ik overmand van verdriet en drukte wat hier opvolgde niet meer aan Puzzel4u heb gedacht. Het is een hele vervelende samenloop van omstandigheden, ook omdat kort na al het gebeuren onze vakantie voor de deur stond.

Ik ben pas tevreden als ik van dit abonnement af ben. Ik heb inmiddels het tweede magazine ontvangen en eventueel wil ik voor het derde ook betalen en dat het dan stopt. Nu moet ik nog 4 mnd betalen voor een puzzelboek waar ik niets aanvindt en wat mij 20,- euro in de mnd kost.
Graag zou ik willen zien dat ik door de medewerkers netjes te woord wordt gestaan en ook al word ik boos dat deze medewerker het fatsoen heeft om mij netjes te woord te blijven staan en niet ook nog eens boos gaat worden op de klant. Als ik zo op mijn werk aan de telefoon doe, zal mijn baas een hartig woordje met mij spreken of is het zelfs reden voor ontslag. Zij maakt ook de vergelijking, als je wat bij wekamp koopt dan heb je ook maar 14 dgn de tijd om iets terug te sturen. Wat een vergelijking we hebben het hierover een jaar abonnement en niet over een kledingstuk.
Ik hoop van harte dat Puzzel4u iets voor mij kan betekenen, anders ben ik genoodzaakt om hier verder werk van te maken. Eventueel mogen ze de akte van overlijden van mijn moeder zien, zodat zij zien dat ik niet lieg met wat hierboven beschreven staat. Ik hoop dat wij dit met elkaar op een nette manier kunnen oplossen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over puzzel4U

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over puzzel4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brigitte de Klein