Klacht: Zij maken de fout en klant is de dupe

op 27 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op zaterdag zou er een pakketje worden geleverd met twee vloerstandaarden. Maar zij hebben een sorteerfout gemaakt om 06.03 uur.
Pakketje dus ergens anders heen. Op maandag staat om 06.29 uur transport staat geregistreerd en moet er een afspraak gemaakt worden. Nu de hele dag gewacht en de leverancier van het pakketje gebeld. Maar kon weinig doen. Maandagavond zelf maar naar Dynalogic geleld á € 0,45 ct/minuut. En duurde 6 minuten voordat men eens aan de telefoon kwam. Uiteindelijk heeft me dat dus € 3,15 gekost om te weten dat het dinsdag nu (hopelijk) wordt afgeleverd.
Dat je een bandje krijgt met allerlei onzin brengt hun wel veel geld in het laatje.
De klant vriendelijkheid en hun eigen fouten snel oplossen hebben ze niet van gehoord.

Als men eens goed hun werk doen. En echt de klant centraal steld.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 28 juni 2016 om 11:09 geantwoord

Goedemiddag meneer/mevrouw Hendriks,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In het systeem zie ik dat uw afspraak afgelopen zaterdag niet is doorgegaan vanwege een sorteerfout. Wij stellen de klant hiervan op de hoogte per e-mail of telefonisch, zodat u niet de hele dag thuis hoeft te wachten. Deze e-mail is verstuurd om 09.22 uur. Ik begrijp dat het vervelend is wanneer een afspraak niet doorgaat, ik wil u dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de vertraging.

Ik zie dat de koerier zojuist bij u is langs geweest en dat alles goed is verlopen.

Nog een fijne dag toegewenst.

Renate
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Klant is de dupe