Klacht: Zielig

op 18 juni 2017 over Ditzo in de categorie Verzekering

Ik heb sinds ik ben verhuisd een ditzoverzekering afgesloten voor mijn inboedel. Ik heb hierbij bewust gekozen voor een all risk verzekering ondanks dat deze duurder is om er zo voor te zorgen dat ik voor alles verzekerd ben als er iets gebeurd met mijn spullen. Nou heb ik vandaag mijn telefoon laten vallen en wilde ik er beroep doen op mijn verzekering maar nou komt t.. blijkbaar ben ik helemaal niet zo goed verzekerd als ze je laten denken want ergens in de voorwaarden van de BASISdekking blijkt te staan dat val en stootschade niet word vergoed ! Dus niet eens in mn eigen all risk voorwaarden maar ergens weggemoffeld. Ik betaal dus elke maand extra om ” goed ” verzekerd te zijn en krijg te horen dat het niet wordt vergoed. Daarbij ook nog de melding dat ik mn verzekering nu nog niet kan opzeggen ! Waardeloze bende!

Mocht je een klant willen behouden dan zou ik de schade vergoeden waar ik jullie uiteindelijk voor betaal iedere maand. Zo niet dan wens ik ook niet meer te betalen voor iets waar ik niets aan heb en wil ik graag dat mijn contract per direct wordt beëindigd!

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sbriiinaa1