Klacht: Ziek van airco in de bus

op 06 augustus 2016 over Boosten Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Ik ben 25 Juli op vakantie gegaan met de bus naar spanje met Boosten Reizen, de heen weg was goed maar de terug weg 2 Augustus ben ik ziek geworden van de airco in de bus nadat ik meerdere malen heb aangegeven of die wat zachter mocht omdat ik anders ziek zou worden, 20 uur lang in een bus vertrekkend met 36 graden, en aankomend in Nederland was het 16 graden en stond de airco nog even hard blazend aan. In hoensbroek overgestapt met de bus die naar utrecht reed en in die bus had ik geen problemen, daar stond de airco aan. ik mis deze week 2 dagen salaris gemist door dit geintje heb een 0 uren contract dus krijg niets uitbetaald.

ik mis deze week 2 dagen salaris gemist door dit geintje heb een 0 uren contract dus krijg niets uitbetaald, graag een compensatie, vooral omdat ik meerdere malen heb aangegeven dat ik ziek word van de airco

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boosten Reizen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boosten Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin2692