Klacht: ziek na drinken milkshake aardbei

op 01 december 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

ook ik ben ziek geworden na het drinken van een milkshake aarbei bij mac donalds Hendrik ido Ambacht.
omdat dit het enige is wat ik gisteren heb gedronken omstreeks 9.30 (ik heb niet ontbeten en niet gelunched), weet ik vrijwel zeker dat ik hiervan ziek moet zijn. rond 15.00 kreeg ik opeens extreem veel last van (enorme vieze stink) boeren en winden. tot nu(zaterdag ochtend, 10.40) is er vrij weinig veranderd. ik heb de hele nacht boven de wc gezeten uit angst dat de winden veranderden in natte ontlasting.

ik kan mij herinneren dat de beker die ik aangereikt kreeg niet schoon was aan de buitenkant. alsof iemand met opgedroogde modderhanden een beker die aan de buitenkant gecondenseerd was had aangegeven. (maar dan wel zonder handafdruk). omdat het aan de buitenkant was, en ik toch uit een rietjezou drinken, heb ik niet om een nieuwe shake gevraagd.
meteen bij het drinken dacht ik wel, hmm, hij smaakt anders, maar omdat het sochtends vroeg was, dacht ik, het zal vast zijn omdat het de eerste van de ochtend is, en waarschijnlijk iets meer aardbeien smaak gemengd is.
nu denk ik; de melk is verrot geweest en is momenteel al bijna 24uu aan jet gisten in mn darmen en de gisting probeert via alle manieren mn lichaam uit te komen.

protocol van schoonmaakhygiene aanpassen.
een sorry zou fijn zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeetwee