Klacht: Ziek in het buitenland

op 24 februari 2018 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Op 31 jan. 2018 werd ik opgenomen in het ziekenhuis te Amritsar India. Een week er voor werd ik gebeten door een aap. een arts constateerde een infectie en werd met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Infuus, anti biotica en diverse spuiten in mijn achterwerk hebben me er na 5 dagen weer boven op geholpen. Advies van de arts was, dat het geen overbodige luxe zou zijn op weer vervroegd terug te keren naar mijn eigen land, om weer aan te sterken. Het eten, en temperatuur zouden niet bijdragen aan mijn herstel, als ik zou blijven. Na een slopende reis naar het vliegveld te new Delhi, ben ik een weer eerder dan gepland weer huiswaarts gegaan. na het ziekenhuis was ik te zwak om zelfs mijn eigen bagage te tillen, en dit moest voor mij worden gedaan. verder reizen naar Kasjmir was geen optie meer, en werd door de arts afgeraden. Ergens kwam er een tussenpersoon die zich met mijn zaak ging bemoeien en heette Euro Cross. Deze vond het niet nodig om vervroegd naar huis te keren, omdat ik best wel verder kon reizen, nadat ik was ontslagen uit het ziekenhuis. Zij vonden dat ik wel weer beter was. Ik moest een verklaring van de doctor hebben, waarin stond dat reizen geen bezwaar zou zijn, en dat had te maken met een vervroegde terug keer. Deze werd door de arts afgegeven, met de wetenschap om vervroegd terug te keren. Nu gebruiken ze het om aan te duiden dat ik weer verder kon reizen, en mijn eigen ticket kon gebruiken om terug te keren. Eenmaal aangekomen op Schiphol, werd ik opgehaald, en voelde me net een lopend lijk. Ik ben 7 dagen verzorgd geweest door vrienden, en ben er weer redelijk bovenop gekomen op dit moment. Ik heb spijt dat ik me heb laten verzekeren bij Centraal Beheer, en daarom is mijn zaak slecht afgehandeld en heeft Centraal Beheer uit eigen belang gehandeld, en heeft de verzekerde slecht behandeld. Inmiddels heb ik een advocaat in de hand genomen, om tegen dit bedrijf een procedure te beginnen. Ik ben ook van plan al mijn verzekeringen te stoppen, en naar een andere verzekering maatschappij te gaan.

Indien alle kosten worden vergoed waar ik voor verzekerd ben geweest, en dat is bij elkaar rond de 800 euro, incl. advocaat eerste aanbetaling.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Centraal Beheer Achmea

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Centraal Beheer Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.eldan