Klacht: Ziek

op 18 juni 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Beste interne klachtencommissie,

Afgelopen maandag ben ik naar de mcdrive van stadionweg gegaan. Had ik nooit moeten doen. Na het bestellen van een bigtasty zonder bacon menu hen ik het ontvangen en opgegeten. Nadat ik langs de bibliotheek ben geweest om te leren kwam ik thuis en ik kreeg meteen koorts. Ik had niets anders gegeten die maandag en ik wist dat het door jullie voedsel kwam. Ik heb diezelfxe avond koorts gehad en ik had gelukkig overgegeven. Ik was meteen gaan slapen. De volgende dag was het weer raak. Ik kreeg constante buikkrampen en diarree. Ik dacht dat dit wel over zou gaan dus ik deed er verder niks anders dan het slikken van pijnstillers. Het werd op een gegeven moment erger en erger. Vrijdag had ik helemaal geen controle meer over mijn ontlasting en buikkrampen dus was het noodzakelijk om naar de ziekenhuis te gaan. Ook heb ik daardood een belangrijke toets voor mijn school gemist. Ze hebben me daar opgenomen en vandaag heb ik ontslag gekregen van het ziekenhuis.

Een groot bedrijf als mac donalds moet haar verantwoordelijkheid op zich nemen, vind ik. Door de opname moet ik 350 euro betalen en een vergoeding (support) hierop van de mac donalds zou mij als studenten verder helpen. Ook kan ik er in dat geval van uitgaan dat het om een ongeluk gaat en zo word mijn vertrouwen weer gewonnen. Anders ben ik sowieso niet van plan om ooit nog bij jullie te eten, omdat mijn vertrouwen geschaadt is.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hallillll