Klacht: Ziek

op 21 januari 2014 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Maandag ben ik samen met een vriendin bij de MAC wezen eten in Dordrecht. ‘S middags ben ik ontzettend ziek hiervan geworden. Mijn maag draaide in het rond, om de 5 minuten moest ik naar de wc vanwege erge diarree en overgeven. Vandaag ben ik ook thuis gebleven van school. Hier baalde ik enorm van want ik had een belangrijk gesprek en ik moest opdrachten inleveren die bepalend zijn over mijn voortgang. Ook had ik een tandarts afspraak staan die ik heb moeten afbellen. ‘S avond zou ik gaan werken ook dit heb ik af moeten bellen omdat het echt niet ging. Hierdoor loop ik mijn geld voorbij. Aangezien ik een huisje heb gekocht heb ik dit geld hard nodig! Daarnaast ben ik niet de enige geweest die er last van heeft gehad. Ik heb mijn vriendin getrakteerd die maandag bij de MAC. Ook zij had erg diarree gehad en is vandaag thuis gebleven van school.

€30,- als vergoeding voor een gemiste werkdag. + het geld terug van het Big Tasty voordeel menu

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peentjee