Klacht: Zie dossier korenbloem 49 te 4761 WB te Zevenbergen

op 03 augustus 2016 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds diverse artikelen van uw organisatie mogen ontvangen maar het defect is tot op heden nog niet verholpen. Het product zou retour verzonden moeten worden en zou een adres/referentienummer per mail ontvangen.

Maar tot op heden nog geen e-mail mogen ontvangen!
Het juiste email, zoals ook door 1 van uw medewerkers gespeld: remonhagestein@railable.nl.

met vriendelijke groet,

Remon Hagestein
mobiel 0651289243

Gewenste Oplossing:

Als het product naar behoren werkt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door remonhagestein@railable.nl