Klacht: Zgn. ‘gratis abonnement’

op 28 september 2017 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Enkele maanden geleden werd mij gevraagd of ik in het kader van een ‘Jubileumaanbieding’ een gratis abonnement wilde op een krant. Ik ben akkoord gegaan en heb voor het Algemeen Dagblad gekozen. Echter, het bleek niet zo gratis als het was voorgesteld: ik moest voor de weekendeditie € 24,- per maand betalen. Op het moment van het sluiten van de deal was ik me daar totaal niet van bewust. Mijn fout natuurlijk, ik had beter op moeten letten en vervolgens de deal moeten cancelen. Nu heb ik deze krant al een paar maanden, maar ik ben ook al meer dan 40 jaar abonnee van het Parool en ik moet constateren dat deze kranten voor 80% hetzelfde nieuws en achtergronden brengen. Dat klopt natuurlijk ook wel, want dezelfde uitgever.

Graag wil ik van dit 'gratis' abonnement af vóór de beëindiging van de looptijd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leonievandepoll@gmail.com