Klacht: Zetels vertonen na drie jaar tekens van slijtage

op 19 juli 2017 over Natuzzi in de categorie Meubelwinkels

In november 2013 kochten we natuzzizetels in dsm te Knokke. Reeds 2 jaar later melden we dat onze zetels overal plooien vertoont. Hij had niets meer van zijn strakheid. Als antwoord kregen we dat dit eigen is aan deze zetels. Vandaag zien we al op meerdere plaatsen slijtage plekken. Deze zetels zijn niet goedkoop, maar service na verkoop is schrijnend. Graag zouden wij een oplossing hier voor krijgen.

Volledig herstel zetels

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Natuzzi over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Natuzzi in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Natuzzi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Natuzzi

Heeft op 21 juli 2017 om 11:26 geantwoord

Beste mevrouw Van Haesendonck,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben de service in behandeling voor Natuzzi stores welke in Nederland actie waren tot medio 2014.
Wij hadden echter geen toonzaal in Knokke. Heeft u reeds contact gehad met de verkoper van het filiaal waar u de aankoop heeft gedaan? Zij dienen de service namelijk op te pakken, wij kunnen hierin helaas niets voor u betekenen.

Gaby
klantenservice Natuzzi

Heeft op 21 juli 2017 om 13:58 geantwoord

Dit is geen oplossing, de factuur was in bijlage. Je kan dus nagaan welke winkel het betreft. Natuzzi moet zijn verantwoordelijkheid opnemen.

Reactie van de melder van de klacht Muriellevh

1 maand geleden - Nog eens contact opgenomen met de winkel dkm meubelen heist op de berg, zowel via email als telefonisch. Maar het is duidelijk dat het hun geen bal interesseert, net zoals natuzzi. Wetende dat ik 10 jaar garantie heb is dit een schande. Zal waarschijnlijk gerechtsbijstand inroepen

Alle klachten die gemeld zijn door Muriellevh