Klacht: zetel nog steeds niet geleverd

op 29 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zetel met ordernummer 107327387 besteld bij Home24.
Na veel bestellingsproblemen met home24 eindelijk de afspraak kunnen inplannen op 23 juni. Geen zetel gezien… Dynalogic meldt via hun website dat er een sorteerfout is. Sorteerfout kan niet worden opgelost. Ze zijn al een week bezig, maar mijn zetel (twee parcels) is zoek?! Communicatieproblemen binnen het bedrijg (een veel te lange schakel van diensten die op niets trekken). Ik wil mijn zetel graag nu ontvangen!
Ik kan geen extra dagen verlof meer nemen, want ik geef les Nederlands en kan niet vervangen worden. Ik wil de zetel na 17 uur ontvangen (ofwel morgen overdag: laatste dag verlof).

Gewenste Oplossing:

Als de zetel morgen wordt geleverd!!!!!!!
Ook een vergoeding zou netjes zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 januari 2017 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door ellenlacuenta