Klacht: zendingen continu uitgesteld

op 12 juli 2016 over online pakket dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 9 juli jl. zouden twee zendingen tussen 13.15 u en 17.30 u bezorgd worden. Dit werd geannuleerd ivm technische redenen.
Op 10 juli ben ik gebeld; probleem opgelost; op 12 juli tussen 12 en 15 u zouden de zendingen afgeleverd worden.
Op 12 juli ben ik in afwachting; ik bel om 15 uur; er is er één onderweg en de tweede zending komt tussen 15 en 18 uur…
Ik bel tegen 17 uur opnieuw, omdat ik om 18.30 u echt weg moet… blijkt dat er vandaag helemaal niets verzonden wordt. Er staat één zending gepland op 13 juli tussen 15 en 18 u. Een tweede zending ziet de heer aan de telefoon niet staan. Tijdstip komt slecht uit, beide zendingen worden nu 13 juli tussen 18 en 21 u.
Ik blijf nu al meerdere keren continu thuis in afwachting; zit echt omhoog om de zendingen (had ze vóór 11 juli moeten hebben), ik vind dit echt niet kunnen. Ik krijg ook geen afmelding, ik moet er zelf na opnieuw telefoneren achter komen dat het toch niet doorgaat. Na twee uur komt de zending die eerst onderweg was en de andere zending die voor 18 uur zou komen gewoon niet meer. Dit is toch geen service. Ik vind het zeer kwalijk, ik ben geen thuisblijfmoeder ofzo.
Ik hoop dat de zendingen nu morgen wel aankomen, ben er helemaal klaar mee.

als beide zendingen morgen nu eindelijk wel afgeleverd worden ben ik wat minder ontevreden

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar online pakket dienst over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door online pakket dienst in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat online pakket dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

online pakket dienst

Heeft op 28 december 2016 om 10:23 geantwoord