Klacht: zending nog steeds niet ontvangen

op 11 juni 2016 over Scooterdiscounter.nl in de categorie Brommers, scooters en motoren

Op 7 juni kreeg ik bericht dat zending niet compleet was en later uitgeleverd wordt. Op 9 juni 2016 krijg ik mail dat de zending is verstuurt per dhl met een tracing nummer.

Vandaag 11-06-2016 nog steeds geen goederen ontvangen en het tracingnummer geeft aan dat er geen zending is te vinden. een bericht gestuurt naar Scooterdiscounter, maar krijg automatisch bericht terug met volgnummer dat binnen 1 dag wordt beantwoord.

Dus tot nu toe geen onderdelen, wel betaald, en alleen bereikbaar op dinsdag, donderdag en vrijdag. Leuk nog steeds geen scooter kunnen rijden. Geen goede actie. Zal me de volgende keer bedenken om hier nog wat te bestellen of aan te dragen bij vrienden.

Dat de goederen op tijd worden geleverd, of anders betaald bedrag retour

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scooterdiscounter.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scooterdiscounter.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scooterdiscounter.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scooterdiscounter.nl

Heeft op 11 juni 2016 om 19:24 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je reactie via klacht.nl Er was iets vertraging op de bestelling waar we je dan ook gelijk van op de hoogte hebben gesteld. De bestelling is op 9 juni verstuurd, en zou je uiterlijk vandaag (11 juni) in huis moeten hebben. Volgens de tracking informatie van DHL is er vertraging, we gaan hier dan ook gelijk achteraan om te achterhalen wat de reden van vertraging is. Ook al kunnen wij niets aan deze extra vertraging doen zullen we toch onze uiterste best doen om te zorgen dat er zo snel mogelijk geleverd wordt. Indien nodig maken we een nieuwe zending klaar. Zou je zou vriendelijk willen zijn om de verdere communicatie via ons eigen e-mail adres van de klantenservice te doen (support@scooterdiscounter.nl) dan hebben we namelijk alle communicatie in ons systeem. Een fijn weekend toegewenst en nogmaals excuses voor het ongemak.

Heeft op 12 juni 2016 om 15:34 geantwoord

Tot op heden zijn de goederen niet ontvangen en is er geen oplossing. De oplossing zal pas eindigen op het moment dat de goederen worden afgeleverd op het afleveradres. Tot dan is de klacht nog niet verholpen. Tevens zou ik de goederen voor dinsdag 14-06-2016 in huis willen hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door sjengcity