Klacht: Zending niet gevonden

op 08 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik had niks besteld dus contact opgenomen via de mail.
Kreeg al vrij snel reactie.
Kon het pakket terug sturen en dan heb ik gedaan koste mij wel 13 euro.
Ik kijk op de post nl en daar staat dat de zending niet is gevonden.
Beetje raar ik heb het aangetekend verstuurd naar het adres wat ik heb gekregen.
Is nu al meer als een week geleden dat ik het heb verstuurd.

Gewenste Oplossing:

Als het is opgelost!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 09 mei 2017 om 00:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ,

We weten niet helemaal zeker waarom PostNL u geen informatie geeft. U zou de zending, naar aanleiding van het invullen van het track- en tracenummer, moeten kunnen volgen.

We kunnen u echter gerust stellen en aangeven dat de retournering op 5 mei door ons warenhuis is ontvangen en verwerkt. De factuur is dan ook gesloten.

Verder nog een fijne dag!

Alle klachten die gemeld zijn door Tamzy