Klacht: Zending niet afleverbaar?!!!

op 02 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen woensdag een hello Kitty poppenwagen besteld bij trampoline kampioen in putten. donderdag gebeld want hij zou de volgende dag in huis zijn. Maar niks… Heel de dag voor snot thuisgezeten.Status klaar voor verzenden. Vrijdag weer gebeld ja moest onderweg zijn. Blijkt ze waren bij de trampolinekampioen die hele krat vergeten mee te nemen dus die was donderdagochtend meegenomen. Vrijdag tot 18.00 thuisgezeten… Niks…zaterdagochtend trampoline kampioen gebeld voor status en barcode van DHL, per mail gekregen. Blijkt : 29/6 zending niet afleverbaar?!!! Er is hier niemand aan de deur geweest, geen briefje in de deur , niks!!! Pakketje verdwenen…zaterdag zondag niet te bereiken. Dus nu moet ik tot maandag wachten! Bijna een week verder en nog niks!!!!trampoline kampioen / vecor zou er ook achteraangaan, want dit is niet normaal voor een bezorgservice waar je 6,95 extra voor betaalt, en niemand weet waar jouw bestelling is?!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn poppenwagen voor mijn dochtertje!!!! En excuses voor mij EN vecor, de trampoline kampioen, want dit is belachelijk! Iemands naam om zeep helpen en menen besodemieteren...of mijn geld terug van het artikel EN de verzendkosten!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht danos

5 jaren geleden - het hoofdkantoor van DHL heeft hierop adequaat gereageerd en meteen telefonisch contact met mij opgenomen. helaas bevinden er onder de chauffeurs rotte appels. de klacht is echter succesvol opgelost en ik heb alsnog mijn pakket geleverd gekregen. wel later en niet in de staat dat ik hoopte, maar DHL hoofdkantoor heeft zich wel ingezet en de klacht serieus genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 juli 2012 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

heel erg bedankt voor uw reactie via deze site.

Wij hebben meerdere keren contact met u gehad hierover en samen geprobeerd om dit op te lossen.

We hebben de zending direct bij u aangeboden. Alleen werd de zending met schade aangeboden.

Ook hierover hebben contact gehad.

Gelukkig bleek dat de inhoud niet was beschadigd.

We hebben dit besproken en hebben u op de hoogte gehouden rond de afhandeling van de klacht.

Met vriendelijke groeten,

DHL Express Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door danos