Klacht: zending kwijt, geen antwoord

op 20 juli 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via marktplaats een kinderjasje gekocht. Verkoopster heeft het een maand geleden met Kiala verstuurd (verzend referentie: 002786R). Contactformulier ingevuld, medewerkster zei dat ze erachter aan zou gaan. Niks meer van gehoord. Moet ik straks zomaar genoegen nemen met, sorry we zijn het pakketje kwijtgeraakt? Dit door onzorgvuldigheid van de vervoerder? Is/word er echt het onderste uit de kast gehaald om het pakketje te traceren? Het kan toch niet zomaar kwijt zijn? Kostte me €25,- en ben een alleenstaande mama dus is een hoop geld en een teleurgestelde zoon.

Als echt het onderste uit de kast wordt gehaald om mijn zending te vinden en bij mij af te leveren: referentie: 002786R. Het is netjes afgegeven door de verkoopster en moet toch ergens zijn. En dat ik netjes op de hoogte gebracht wordt van gehele gang van zaken zodat ik ook het vertrouwen kan hebben dat ze echt hun best voor de klanten doen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CinTe