Klacht: Zelfde reis en zelfde periode

op 02 juli 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Wij hebben onze reis naar Turkije Marmaris in het Pasa Beach hotel geboekt bij Neckerman te Wetteren. Nu vinden wij dezelfde reis, in dezelfde periode en zelfde voorwaarden voor €156 goedkoper online bij Thomas Cook!
Mijn vraag is wat is is jullie reactie daarop? En wat doen jullie hiermee? Met dat verschil kunnen wij daar wel een activiteit of excursie doen. Leuk is wel anders.

Tevreden kan ik maar zijn na de reis?

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

4 maanden geleden - Geachte heer Van Den Bogaerde, Hartelijk dank voor uw emai. Zo te lezen heeft u een boeking gemaakt via een reisbureau. We willen u dan ook vriendelijk verzoeken om met hen contact op te nemen. Zij zullen u verder helpen. Als u niet via een reisbureau heeft geboekt, dan ontvangen we graag uw reserveringsnummer. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen Nederland.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 09 juli 2017 om 07:45 geantwoord

Geachte heer Van Den Bogaerde,

Hartelijk dank voor uw klacht.

U heeft uw reis geboekt bij Neckermann België. We willen u dan ook vriendelijk verzoeken om met hen contact op te nemen. U bevindt zich op de klacht.nl van Neckermann Nederland. Om deze reden kunnen wij u niet verder helpen. Neckermann België kan u verder helpen en uitleg geven over de prijsopbouw van uw reis.

Neckermann Reizen Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Siebejade