Klacht: zelfde bed andere prijs

op 27 juni 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

kea Amsterdam .
Een eenpersoonsbed ”Flaga”,in de aanbieding van € 154,- voor € 99,- en 10 % klant korting .( geen enkele verwijzing dat deze actie alleen voor Amsterdam geldig was ) Kijk is het magazijn bij nr stelling zoveel .
doen we .
Ok ,meld u bij een medewerker .
Prima .
Deze enthousiaste medewerker vertelde ons dat het bed helaas uitverkocht was en later weer leverbaar zou zijn .
Wel leverbaar in andere filialen .
Wederom geen mededeling dat de aanbieding plaatselijk was )
Ok om nou nog eens de rit te maken ,we zijn nu toch onderweg .We rijden door naar Amersfoort .
In Amersfoort was het bed op voorraad en wat schetst onze verbazing ,voor € 154,- .
Toch maar mee genomen,om nou nog eens km ers te moeten maken is ook wat
Te veel betaald dus .
Als op het bord had gestaan en/of eventueel de medewerker ons had vertelt dat de actie alleen voor Amsterdam van toepassing was hadden wij kunnen kiezen om later terug te komen of de meerprijs te betalen in het ander filiaal
Nu konden wij niet kiezen ,
Teleurgesteld dus .
Als vaste klant van Ikea hadden wij iets verwacht

de te veel betaalde € 54,- en de 10 % klant korting graag terug op onze bankrekening

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nikita 1997