Klacht: Zeggen spontaan levering af

op 17 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanochtend tussen 0800-1300 zouden onze spullen die we via Flinders gekocht hebben afgeleverd worden. Zonder enige vorm van contact ontvingen wij een email dat de levering vandaag niet door kan gaan. Geen uitleg, niets en of we maar een nieuwe afspraak wilden maken. Behalve het feit dat het schandalig is dat ze niet even bellen zijn de medewerkers zo inflexibel als een deur. Er wordt niet in oplossingen gedacht of meegedacht met de consument. Schandalig dat er op deze manier met klanten om gegaan wordt!

Wanneer de tafel en stoelen alsnog vandaag geleverd worden zodat onze eet gasten morgen ook ergens kunnen zitten en normaal kunnen dineren. Verder zouden ze de klanten moeten compenseren vanwege het feit dat we op onze vrije zaterdag de dag thuis zitten te wachten.

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 13:36 geantwoord

Geachte mevrouw Van Dijk,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 13:59 geantwoord

Het is toch niet te filmen dat na z'on lange tijd eindelijk reactie komt van dynalogic met de vraag of ik weer de klacht wil omschrijven. Schandalig dat consumenten zo in de maling genomen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door NVAND