Klacht: Zegels op?!!! Voor raceauto van max

op 23 september 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Hallo kwam vanmiddag in de Jumbo hier in de malvert zoals altijd en we waren al druk aan het sparen voor de raceauto van max voor mijn zoontje, maar tot mijn verbazing kregen we bij de kassa te horen dat de zegels op waren, wat in mijn ogen belachelijk is. En al helemaal omdat de aktie doorloopt tot 10 oktober dus nog een kleine 3 weken. In de kleine lettertjes staat niks over zegels op=op alleen voor de auto.dus mijn spaarkaart maar weggedonderd want we hebben er toch niks meer aan. Maar dan ben je tv aan het kijken en word er gewoon reclame gemaakt voor zegels bij de jumbo. Dat kan gewoon echt niet en zo zijn er nog wel meer dingen hier bij de jumbo malvert wat mij niet aanstaat. Kortom een kansloze aktie van jumbo en vooral misleidend

Als het mogelijk is om alsnog in bezit te komen van die raceauto. Nogmaals het kan niet zo zijn dat als je een aktie start dat er niet voldoende zgels zijn dat houd dus in dat er autos overblijven want mensen krijgen hun kaart niet vol!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Timloeffen1986