Klacht: zegels

op 02 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

maandag om 8.30 uur wil ik mijn kaart inleveren op de kaart staat tot 10 oktober is niet meer geldig mijn kleinzoon teleurgesteld.is dat de service van de JUMBO. Dit is mijn 2de keer met die kratjes dito hetzelfde .laatste dag komt niet meer en twee weken later hoor ik dat er toch nieuwe zijn gekomen wist hier niets van. IK vind dit geen goede service ik kwam altijd graag bij de JUMBO maar moet er nog eens goed over nadenken of ik er nog zo graag naar toe ga.

Gewenste Oplossing:

ik wil hier een oplossing voor,al is het maar mijn kleinzoon blij te maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ad pennings