Klacht: Zegels

op 26 september 2017 over Sligro in de categorie Groothandels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wanneer ik voor 180 euro koop krijg ik maar een zegel .
Jullie kunnen toch beter een systeem maken dat dit automatisch bijhoud dat zou toch eerlijker zijn.
Dan gaat die 80 euro naar de volgende zegel.
Dan nog iets wij zijn al 38 jaar klant en krijgen de nicht of the promss zegels nooit bij elkaar omdat onze artikelen niet gezegeld zijn.
We zijn toch ook klant doe daar dan iets voor.

Gewenste Oplossing:

Als we hier samen uit komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sligro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sligro in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door info@cafedenhook.nu