Klacht: Zeezicht

op 19 september 2018 over Boosten Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het boeken bij boosten. Hadden wij een kamer meg zeezicht gevraagd.
Ja hoor op ticket stast zeezi ht.
Blijkt bij aankomst da wij totaal geen zee zien maar een paar hotels.
Terwijl er duidelijk staat zeezicht.

Gewenste Oplossing:

Om niet te vermelden dat wij zeezicht hebben dazr extra voor boekrn en dan een kamer te krijgen waar je tegen hotels aankijkt.
Verander de reis met zwembad zijde op hotelzijde. En geen zeezicht zijde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boosten Reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boosten Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Keno1963