Klacht: zeer veel klachten over bezorging de Telegraaf

op 19 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 februari 2018 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Schokker,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant niet goed verloopt.

Begrijpelijk dat het vervelend is om niet op een correcte bezorging van uw krant te kunnen rekenen, hetgeen u als abonnee zou mogen verwachten.

Wij hebben vanmiddag geprobeerd hierover telefonisch contact met u te krijgen, maar kregen helaas geen gehoor.

Wij hebben uw melding inmiddels de hoogste prioriteit verleend en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Wij verzoeken u vriendelijk iedere niet correct bezorgde krant aan ons te blijven melden. Op die manier kunnen wij de kwaliteit van de bezorging van uw krant controleren en indien nodig direct ingrijpen.

Ter compensatie van de gemiste kranten hebben wij de factuurdatum van uw abonnement verschoven met het aantal gemiste bezorgdagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Hans 1