Klacht: Zeer trage reactie na beslaglegging.

op 04 juli 2017 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ook wij hebben te maken gehad met een beslaglegging van Cannock Chase. Ondertussen zijn We al 1,5 week verder. Ben een maand bezig geweest om ze te proberen te bereiken over afspraak om een betaling te doen einde vd maand. Aangezien ik hele dagen werk kan ik niet een half uur aan de telefoon wachten. Na 20 min moet ik dus echt op gaan ophangen om vervolgens dus nog niemand gesproken te hebben. Nu dus beslag gelegd op al onze rekeningen. waar dus meer dan t dubbele op stond inclusief t bedrag wat We klaar hadden staan om te betalen . ING heeft binnen 2 dagen de verklaring doorgestuurd. einde vd week nog niets. Toch maar een half uur weer in de wacht gestaan op mijn werk om te horen te krijgen van een ongemanierd mens dat het druk Is en de mail nog niet allemaal verwerkt Is. Deze wordt in volgorde van binnenkomst verwerkt…..Dus ze maken totaal geen haast terwijl wij zonder geld zitten.Ik wil zo snel mogelijk ons geld terug. Zelfs bij de ING weten ze Hoe langzaam er gewerkt wordt bij Cannock Chase. Ik vind het bizar dat de overheid incl gemeentes met dit soort incasso bureaus werken. Ongehoord. Ook wij weten dat er betaald moet worden. Maar dat mag wel op een menselijker manier gedaan worden. Vooral als mensen willen betalen maar het gewoon niet hebben op dat moment wegens slecht betalende klanten.

Ik zal tevreden zijn als men hun werk gewoon doet en normaal mensen bejegend ipv nog verder in problemen brengen zonder interesse.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RLMT