Klacht: Zeer traag en loopt vast

op 16 september 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Sinds de aankoop van mijn acer aspire 15 is hij al zeer traag. Ik heb alles op de juiste manier geïnstalleerd en updates gedaan. Fire fox start moeizaam en soms helemaal niet, hij loopt dan elke keer vast. Dit gebeurd ook wanneer ik bijvoorbeeld mijn documenten wil openen, heel traag en soms opent hij niet eens, zwart beeld. Het duurt meestal langer dan een half uur alvorens ik iets heb kunnen opstarten.

Ik zou tevreden zijn wanneer ik iets open het niet een eeuwigheid duurt en de computer ook niet steeds vastloopt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

2 maanden geleden - Geachte Jennifer1988, Vervelend om te horen dat u problemen met uw toestel ondervindt. We willen u graag helpen met de gemelde klacht. Een van onze medewerkers zal daarom u zo spoedig mogelijk contacteren. Met vriendelijke groet, Acer klantenservice

Bericht van Acer

2 maanden geleden - Geachte Jennifer1988, We hebben u getracht te contacteren, maar helaas hebben we u nog niet weten te bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, zou u dan op de email van een van onze medewerkers willen reageren? U kunt dan ook aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent. U kunt ons ook telefonisch bereiken op 0900 2020767 (80 cent/gesprek). Met vriendelijke groet Acer Serviceteam

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 06 oktober 2016 om 08:25 geantwoord

Geachte Jennifer1988,

Na contact met een van onze medewerkers, hebben we begrepen dat de klacht voor het moment niet meer speelt. We zullen daarom deze klacht afronden. Mocht het nu zijn dat er in de toekomst nog problemen ontstaan, dan raad ik u aan om te reageren op de email van onze medewerker, of ons telefonisch te contacteren op 0900 2020767 (80 cent/gesprek).

Acer Serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jennifer1988