Klacht: Zeer teleurgesteld met de reservering 84247477 / 26-06-2020

Jan Camps op 03 juli 2020 over NH hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn met meerdere klachten na de eerste overnachting bij Sparrenhorst vertrokken, Op het meervoudig verzoek om vanwege vroege arrivering de kamer eerder ter beschikking te krijgen Is niets mee gedaan.
Vanwege het niet doorgeven van kamernummer en reserveren voor ontbijt 2x in een rij moeten aansluiten van zaal A naar B, terwijl de geplande etenstijd al geruime tijd was verstreken! Bij de koffie uitgeharde poedermelk en dito brood met taaie croissant en broodje met gistbol gekregen (4 behandeling)?
Definitieve klacht is dat het beloofde telefonisch contact op maandag tot nu toe niet heeft plaats gevonden!!!
U kunt een voorbeeld nemen aan Postillion Amersfoort waar wij nog de laatste kamer half pension konden boeken en alles super in orde was.
Zelfs met 2 ontbijtbuffetten waar iedereen, om de 10 a 15 min. kon beginnen! Overigens zijn wij wel veel beter gewend van de NH groep.

Met iets minder vriendelijke groet,

Jan Camps

Gewenste Oplossing:

Zonder meer goede afspraken en veel betere service en kwaliteit. Gekwalificeerd en toonbaar personeel.
De nodige upgrades om uit het outbollig concept te komen.
Zelfs met de kortings regeling was ons verblijf het absoluut niet waard.
De naast ons gelegen kamer was iets kleiner en zeker 40 euro goedkoper!??

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NH hotels over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Camps