Klacht: Zeer slechte wegwijzering aankomstplaats

op 06 oktober 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als je iemand komt ophalen is er geen bord Ankomst traceerbaar.je wordt doorverwezen zonder dat duidelijk is waar de aankomstplaats is. Niet bereikbaar. Info bij een taxichauffeur leerde dat de. aankomstgelegenheidngesloten is dat je via een parkeergarage mensen moet ophalen.nergens aangegeven. De wegwijzering is zeer chaotisch en onlogisch. Het is een wie en war van borden zeer mens onvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Duidelijke logische wegbewijzering

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dender