Klacht: Zeer slechte telefonische bereikbaarheid en service.

op 23 februari 2018 over NH hotels in de categorie Hotels

Als je belt met het nummer en je toetst in dat je in het Nederlands verder geholpen wilt worden krijg je toch een Engelstalig persoon aan de telefoon. Vervolgens toch je verhaal zo goed en kwaad als het kan vertelt en wordt je doorverbonden. Daarna is de lijn dood.
Wederom gebeld. Zelfde verhaal. Weer een Engels sprekende persoon die je niet begrijpt en probeert door te verbinden met een Nederlands sprekend persoon. Weer is de verbinding dood of weg.
Reserveren ging ook al op die manier. De persoon in kwestie begreep mijn naam totaal niet en heeft ongelofelijk tien minuten gedaan om de spelling te begrijpen. Zeer frusterend. Heel jammer dat we ter ontspanning een weekendje weg willen en dan een halve ochtend proberen duidelijkheid te krijgen over een simpele vraag. Irritatie alom en dan zijn we nog niet eens vertrokken.

Ik zie uw antwoord tegemoet.

Als je gewoon in de taal wordt geholpen die je vraagt en als het dan toch in het Engels moet, dan begrijpelijk wordt geholpen en niet door mensen die feitelijk nog slechter Engels spreken dan jij.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NH hotels over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Richard Kleijwegt