Klacht: Zeer slechte service van Tom Tom

op 12 maart 2020 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

L.S., ik heb een nieuwe Tom Tom Go Premium aangeschaft in een actie van Tom Tom tijdens de kerstdagen.
Na levering blijkt dat Tom Tom wéér de aansluiting van de voeding en het bevestigingssysteem heeft aangepast.
Hierdoor kan ik mijn vaste aansluiting op mijn dashboard NIET gebruiken.
Ik heb Tom Tom meerdere malen om uitleg en een oplossing gevraagd maar er komen alleen maar DOMME of ONTWIJKENDE antwoorden via een soort chatbox.
Ik wordt nu op kosten gejaagd doordat mijn vaste opstelling geheel moet worden verbouwd en aangepast omdat er geen mogelijkheid meer bestaat bij Tom Tom om een nieuw type vaste opstelling aan te schaffen.
Nu was mijn voorstel aan Tom Tom om met een passende oplossing te komen maar daar kreeg ik geen antwoord op.
Ik kan tot op heden mijn nieuwe Go Premium niet gebruiken !

Als Tom Tom mij een passende oplossing aanbiedt, hoeft niet gratis, en mij persoonlijk te woord staat i.p.v. een chatbox met alleen buitenlandse medewerkers die mijn vragen niet eens begrijpen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chevyvan20