Klacht: zeer slechte service en verkeerd advies

op 26 september 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

wij hadden blijkbaar een te zwaar koffer , 7 kg teveel, de mogelijkheid om een extra bagage koffer te boeken was bij u maatschappij aanwezig, maar de medewerker had ons niet duidelijk verteld dat deze 50 euro alleen voor de heenreis zou bedragen bij de terugreis hadden we natuurlijk hetzelfde probleem en werden we nogmaals 50 euro opgelicht. Mijn vrouw was erg van streek en heeft 100 euro betaald voor deze extra koffer. Wij hebben een kwitantie dat er 100 euro is betaald, deze kwitantie kan ik u mailen maar de receptie medewerker ontkende dit formulier en ze zegt gewoon, hier staat niks vermeldt dat u 100 euro heeft betaald. .

Duidelijke terugkoppeling en zet dit duidelijk op papier, nee, op het formulier staat heel duidelijk 2x 50 euro vermeld met de datums 2 september en 12 september, en hier staat duidelijk dat er 100 euro is betaald door mijn vrouw, in Griekenland voor de terugreis heeft mij vrouw nogmaals 50 euro moeten betalen, dus totaal 150 euro, dit is toch niet filmen. dit is pure oplichting.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Gubbels