Klacht: Zeer slechte service Canal Digitaal

op 17 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

ruim 15 jaar een verbintenis via de TU Delft, ben al jaren in conclaaf over de financiele afwikkeling van de maandelijkse nota’s. Omdat wij een beperkt aan aansluitingen van Canal Digitaal afnemen ziet deze club ons niet zakelijk, maar als een particulier. gevolg is dat de wij als TU Delft elke keer maar weer problemen ondervinden met betalings termijnen. Ik heb meerdere malen zowel schriftelijk als telefonische met de (onwelwillende) klantenservice contact gehad. iedere keer maar weer van het spreekwoordelijke “kastje naar de muur” effect. Uiteindelijk met als gevolg dat de TU Delft is afgesloten van signaal. Conclusie is, (omdat ze de macht in handen hebben en je niet naar een andere partij kan overstappen)dat zij uiterst onwelwillend zijn en totaal niet met de klant mee wilen denken. niveau aan de telefoon is bedroevend!, geen kennis van zaken en een onwelwillende bureaucratische organisatie.

Per direct weer signaal en een financiele afwikkeling waar wij als technische universiteit wat mee kunnen. 1 jaarlijke nota! en geen maandelijkse acceptgiro's. (wij zijn tenslotte geen partilculier!!)

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Canaldigitaal

Heeft op 17 februari 2014 om 12:18 geantwoord

Beste heer Warnaar,

Wij hebben uw betaling ontvangen, en zodoende is uw betaalperiode gewijzigd naar 12 maanden in plaats van maandelijks.
Wij danken u voor uw medewerking en sluiten bij deze de klacht af.

Webcare CanalDigitaal

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mwarnaar