Klacht: Zeer slechte service

op 30 mei 2021 over Gsm Repair XL in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

2 mei spel besteld en tot op heden nog niet binnen. Geven aan dat het bij DHL ligt. Ze willen geen geld terug betalen en ook geen nieuw spel opsturen. Ze houden mij aan het lijntje. Koop heel veel dingen online maar nog nooit zo slecht behandeld. Ik ben bang dat ik met fraudeurs te maken heb. Ik wil een ieder behoeden om dezelfde fout te maken.

Als ik mijn geld terug heb of het spel.
Ze beloven veel maar komen hun belofte niet na

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gsm Repair XL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gsm Repair XL in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gsm Repair XL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gsm Repair XL

Heeft op 30 mei 2021 om 21:50 geantwoord

geachte heer/mevrouw,

U bestelling is al verzonden, graag aanpassen of verwijderen aub, tevens communiceren wij 24uur met klanten houden wij hen netjes op de hoogte met de laatste Update en nieuws, helaas zijn sommige mensen niet eerlijk over de afhandeling van klachten en reviews. helaas is dit wel jammer dat klacht.nl hier niets doet, zij kunnen ieder geval de klachten verwijderen!.

met vriendelijke groet,
GSMREPAIRXL